O cyfryzacji usług na cztery ręce, czyli zestaw obowiązkowy klawiatura i telefon

13 wrzesień 2022
Kadr z życia PUESC-owego....

Ostatnio złożyłem wniosek na Platformie PUESC...

Okazało się, że niektóre dane źródłowe otrzymałem niewłaściwe, trzeba było je zmienić...

Korekta pierwotnego wniosku nie była możliwa, złożyłem zatem wniosek taki sam jak poprzedni, tyle że z poprawnymi danymi, należy jednak podkreślić, zakresowo przedmiot wniosku był taki sam.

W nowym wniosku poprosiłem dodatkowo o anulowanie starego wniosku na tę samą wartość, tylko z błędnymi danymi dotyczącymi pełnomocnika.

Wniosek o anulowanie na Platformie PUESC pominięto.

W rozmowie telefonicznej poproszono mnie o anulowanie starego wniosku, powiedziano mi, że to nowa funkcjonalność i inni tak robią, tzn. anulują błędne wnioski...

Nie powiedziano mi jednak, jak to się robi...

Przycisku anulowania nie znalzłem, a szukałem i klikałem w niejedno miejsce, zakresowo ciągle na Platformie PUESC...

Ciągle bez efektu...

Zadzwoniłem na Helpdesk, miła Pani odpowiedziała, że nie obsługują usługi, poprosiła o dokonanie zgłoszenia mailem.

Dokonałem zgłoszenia drogą mailową niezwłocznie....

Następnego dnia otrzymałem informację zwrotną
" Dzień dobry,

Niestety nie może Pan anulować złożonego wniosku. Takie anulowanie powinien wykonać urząd na
Pana prośbę. Proszę zwrócić się do US z prośba o anulowanie wniosku. Urząd po zatwierdzeniu nieprawidłowego wniosku będzie miał możliwość go wycofać. Dla szybszej realizacji tej sprawy proszę powołać się na otrzymane rozwiązanie podając numer tego zgłoszenia "ZGL...".
Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Z wyrazami szacunku"

W urzędzie zapytano się mnie jak to zrobić...

Czy cyfryzacja ułatwia nam życie, czy czasem z życia nas wyklucza?

ps a uważam, że Platformę PUESC trochę znam, co ma powiedzieć osoba, która po raz pierwszy rejestruje się na tej Platformie?

Zadaj pytanie

* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w zgłoszeniu przez Kancelarię Doradztwa Podatkowego Jacek Arciszewski z siedzibą w Warszawie przy ul. Serockiej 3/9 na potrzeby realizacji zgłoszenia.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów marketingowych i statystycznych, w trakcie a także po wygaśnięciu usług realizowanych przez Serwis. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 R. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) dane zamieszczam dobrowolnie, mam prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania i żądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych.
Prosimy o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Bez jej oznaczenia nie będzie możliwe wysłanie formularza, a także przesłanie Państwu odpowiedzi droą elektroniczną. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Doradztwa Podatkowego Jacek Arciszewski. Podanie danych osobowych, które przetwarzane będą w celach marketingowych jest dobrowolne.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Jacek Arciszewski
ul. Serocka 9/3
04-333 Warszawa
biuro@akcyzadoradca.pl
887759138
Cookies
Projekt i wykonanie BerMar multimedia

Używamy plików cookie, aby poprawić komfort korzystania z naszej witryny.